niedziela, 20 sierpnia 2017

"Dziewczyna wchodzi do baru" Helena S. Paige - recenzja książki

"Dziewczyna wchodzi do baru" Helena S. Paige.
Jest to powieść którą własnie skończyłam czytać i czym prędzej przedstawiam bo jest tego warta, to powieść interaktywna, można samemu wybrać sobie jej treść, jej przebieg i doznania.

Helena S. Paige to pseudonim trzech przyjaciółek: Paige Nick, powieściopisarki i publicystki, Helen Moffet, pisarki, poetki i redaktorki oraz Sarah Lotz, autorki powieści i scenariuszy ukrywającej się pod pseudonimem S.L. Grey i Lily Hern.
Te trzy kobiety połączyły siły i stworzyły serię erotycznych powieści interaktywnych.
Czytelnik sam wybiera w którą stronę potoczy się akcja.
Ponieważ ja czytałam książkę strona po stronie miałam sporo odważnych treści jedna po drugiej.
Warto jednak czytać w swoim ulubionym tempie, swoją wybraną ścieżką a wówczas powieść ma smaczki które warto przeczytać.
Czyta się szybko a wybierając swoje treści jeszcze szybciej.
Zaczyna się tak:
Jesteś samotną kobietą w zabójczej kreacji, siedzisz w ekskluzywnym barze wśród interesujących gości.
Co robisz?
Czy spędzisz czas z gwiazdą rocka, która onieśmiela? ale gwarantuje doznania.
Czy dasz się na jedną noc uwieść biznesmenowi z tajemniczą walizką?
A może Twoje myśli całkowicie przyciągnie młody, przystojny barman?
A może muskularny ochroniarz sprawi że poczujesz się rewelacyjnie po przejażdżce super samochodem?
To czytelnik wybierze sobie sposób prowadzenia treści.
W która stronę pójdziesz to Twój wybór.
Powieść wciąga lekką treścią i zabawnymi sytuacjami.
Polecam serdecznie na letnie popołudnia przy lampce wina.
Potem napiszcie co Wy na to? czy taki rodzaj prozy Wam odpowiada? 
Czekam na komentarze.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger